why don't you drop your guard, i'm on my knees

god afton mina vänner! 
jag tänkte att jag skulle ta tummen ur och lägga ut mina converce + en oanvänd klänning på tradera nu ikväll, men jag måste fan vara efterbliven.. jag fattar iiiingenting haha.. jag skickade ett sms till min trogne kusin för hjälp men hon var påväg ut i dimman så jag tar och ringer henne om help tomorrow instaid. blir nog brareeee!
jaha ikväll då? nä jag ligger här på soffan och degar, väntar på att mannen ska komma hem från jobbet. h.a.n h.a.r j.o.b.b.a.t s.e.n k.l.5 i.m.o.r.s.e!! så KOM HEM! 
tanken va ju att jag skulle ut på en prom efter middagen men amanda, men jag tabbade mig. la mig på soffan och somnade såklart! vi får ta det imorgon om vädret tillåter :)
jaha, nu då? jag vet inte alls.. boooooooooooring..
over and out!

Kommentarer
Postat av: yodo.us

Hi! I've been following your blog for a long time now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Lubbock Texas! Just wanted to mention keep up the great job!

2012-10-29 @ 19:17:28
URL: http://www.YODO.US
Postat av: Stephan

Thnx for providing these details on your site.

2013-02-22 @ 04:57:02
URL: http://www.cjcarremoval.com.au
Postat av: Teresa

Jag tycker att du har en nobel blog på gång här.
Jag lägger dig i min feed.

Postat av: laserbehandling tatuering

Har letat i åtskilliga timmar efter den
här infon! Tackar och bockar!

Postat av: Http://Www.Tatueringsmotiv.Se/

HAr letat i evigheter efter denna infon, så äntligen fann jag
nåt matnyttigt


Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0