ZOMBIE

jag vet ingenting just nu! frida, som jag har fårr låna lägenheten ville ha tillbaka den ikväll och jag har inte råd med något vandrarhem, hon svarar inte på mina sms, hon är ute i någon stuga men hennes kille, amanda och några fler, jag vet ju inte om hon stannar där inatt eller om jag måste ringa vandrarhemmet eftersom att hon inte svarar.. Å N G E S T ! ! ! ! ! !
det är inte så lätt ått gå omkring och var ovetandes hela tiden.. den enda tryggheten jag har här, det är skolan. det är bara där jag vet vad jag ska göra. jag är eeevig tacksam att jag fått låna lägenheten, verkligen!

nu fick jag svar, dags att ringa vandrarhemmet då...
over and out!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0