YOU LOCKED AWAY YOUR HEART

♥hallöj! sitter på hemmet och väntar på att klockan ska slå 4, då är det dags för träning! (igen) hade ju idrott idag också, nu verkar det som att vi ska gå i 40-45 min som uppvärmining, vi ska nämligen med amanda och träna i slätta. promis dit, bussen hem! inte för att det är så bra att träna för mycket heller, egentligen ska man ju bara träna varannan dag för att musklerna ska må bra, eller vad jag ska säga :p

min gocko kommer till mig på fredag! :D jag längtar ihjäl mig!!
har precis mailat på två lägenheter i andrahand också, hoppas jag får napp på någon! men med min tur blir det väl inte så.. tom min idrottslärare ringde till en bekant till honom, för hon brukade tydligen hyra ut nedervåningen till studenter. det var upptaget tyvärr. men det är verkligen bara han av lärarna som ändå har "brytt sig och engagerat sig". helt otroligt, av alla lärare jag har pratat med, tom syon och kuratort har "inte kunnat göra något"..
men det känns som att jag sakta men säkert glider in på rätt spår iallafall!

over and out!


my man, gocko! always handsome!♥

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0