VAD BLIR DET FÖR MAT?

jag sitter här, nyäten = mätt!!!! och kollar på vad blir det för mat med Per Moberg. FASEN VAD KUNG HAN ÄR! det är många som tycker att han är snuskig, men jag tycker att han är dödsskön! haha!!! och allt han gör ser ju så jävla gott ut! nam nam nam! 

lägenhetet sket sig ju som jag trodde. jag kan ju bo på dedär jävla vandrarhemmet resten av mitt liv! jag blir knäpp!! jag orkar väl inte vänta tills sommarlovet? vilket jag säkert kommer måsta göra, men iallafall. det är tungt att bo i sin jävla resväska! jag packar inte ens upp den när jag åker hem. det känns riktigt jobbigt, men jag gör vad jag måste för min utbildning! det är påfrestande och jag har perioder då jag bara sitter och gråter för att jag inte orkar mer, men jag måste, för min egen skull, för att jag ska kunna få lära mig något jag är intresserad av. det jag vill hålla på med.

nepp! slutpratat om tråkigheter! när jag har spanat klart på peran ska jag diska, imorgon ska jag minsann ta med mig frukt och idrottskläder till skolan, gymmaaaaaa när resten av fordon spelar innebandy mellan 4-5! det blir kanon!

over and out!


kolla in denna vackra skapelse! GIVE ME!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tess:)

sv: dom är så snygga, jag med :/ ska köpa ett par sånna tror jag :D

2011-01-13 @ 15:24:32
URL: http://tesshammarstedt.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0