SEG!!

god kväll! igår var jag, amanda och louise ut på rådhuskällarn och tog nån bärs och snackade en massa skit! vi hade verkligen supertrevligt! jag drack två öl på krogen och tre hemma, ändå är jag seg som attan idag! louise kommet hit med lite bakverk och vi ska snaska på som bara den framför tvn ikväll! fasen vad skönt :)

till helgen får vi minsann besök också! Jocke och Jonny kommer ner! :) Jonny har bestämt sig för att han ska ha en blinddejt med amanda.. jag har ju mina aningar på hur det kommer gå.. haha ! det kommer nog bli hur roligt som helst! jörgen skulle nog komma han också, vilket gör att det blir ÄNNU roligare.. haha häääärliga karlar ;)

återkommer med ett inlägg någon annan dag, man vet aldrig när ;)
over and out!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0