MY HEART BELONGS TO YOU

mitt förra inlägg var ju lite dystert, men min lilla svacka är som bortblåst! vi får sova hos jossan ikväll och tar in på hemmet imorgon :p

just nu poppar jag in flames och ska ge mig på min första vinare för kvällen! NAM NAM!
jag, anni och jossan ska ut och göra faluns gator farliga ikväll! om falun har något att bjuda på dvs ;)

nu hojtar anni att hon vill sminka mig, så jag låter väl henne göra det då ;)  

over and out!!!
ps. jag saknar och älskar min joakim mest av allt!!! ds.

ps2. sorry för alla extrema felstavningar i mitt förra inlägg! ds2.


ha en grym lördagskväll önskar mupparna från falun!!! :D

Kommentarer
Postat av: islamifacebook.net

I need to to thank you for this wonderful read!! I definitely loved every little bit of it.
I've got you bookmarked to look at new stuff you post…


Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0