MY 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jag flyttade till falun och påbörjade min lackeringsutbildning, det är nog det bästa jag har gjort i hela mitt liv! (om man bortser från hur jag bor för tillfället)

Har du några nyårslöften?
att sköta mig i skolan, försöka mig på att börja träna

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej, men i april! :)


Vilka länder besökte du?
thailand! räknas sverige?


Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
oj.. haha jag vet inte!

Vad var din största framgång 2010?
att jag flyttade, att jag gjorde något för mig själv, som JAG ville göra.


Största misstaget?
att jag inte har varit mer aktiv i mitt lägenhetssökande!


Bästa köpet?
hm.. inget, jag antar att jag ångrar det mesta jag har köpt.. haha 


Vad spenderade du mest pengar på?
mat, "husrum" och tågbiljetter


Gjorde någonting dig riktigt glad?
joakim gör mig alltid glad! sen att jag kom in på min utbildning!


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
massor! det är alldeles för många för att nämnas!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare tror jag!

Vad önskar du att du gjort mer?
legat i när det gäller lägenhet


Favoritprogram på TV
scrubs


Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
mulade i mig smörgåstårta med nära och kära!


Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
som vanligt, jag har på mig det jag tycker är skönt!


Den bästa nya personen du träffade?
många, jag har ju en helt ny klass i en helt ny stad! :D

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0