IT'S LIKE A DREAM TO ME

då var snart detta häärliga jullov över. det är tragiskt.. jag ska strax ge mig på att packa väskan för imorgon bär det av till falun igen. jag har fått låna fridas lägenhet i veckan, det tackar jag och bockar för! :)
på måndag ska jag på en lägenhetsvisning också. jag hittade lägenheten på hemnet och det var fin! ida vill ha!!!! men som förra gången, jag ska inte hoppas för mycket, pappa är ju bra på att ge falska förhoppningar så att säga.

det är bara 7 veckor kvar till thailand!!!!!!!! jag längtar ihjäl mig här i snöovädret! (med tanke på att härnösand har mest snö i hela sverige! och här bor man... det är inte klokt)
jag har också bestämt mig för att äta nyttigt, vara med på idrotten vara duktig! :)

igår satt jag, nettan, tessan och ajan och kollade på skönheten och odjuret! den filmen är för bra!!!
men jag blir alltid lika besviken när odjuret blir människa. han blir ju så ful? hur kan hon vilja ha honom när han ser ut så? :o han är ju bra mycket gulligare som odjur ;)

jag inväntar kusinen som skulle komma hit ikväll, hoppas att hon kommer snart!

over and out!


7 veckor!!!


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0