ELLER!?

dålig fantasi när det gäller rubriker.

just nu kollar jag in family guy och bara degar! pappa har varit ner och vi har kollat på en lägenhet! ge mig!!!!! nom nom nom nom nom nom! budgivning imorgon och vi får väl se hur det går. jag har som sagt slutat hoppas, jag blir bara besviken då. hellre att jag inte hoppas och blir glad om det nu skulle bli så.

jag ska väl snart slå joakim en pling, saknar honom som attan! jag "träffade" honom senast i lördags när han skulle åka till umeå för badminton.. jag sov ju nästintill när han åkte, sååå... han får gäärna komma hit nu med en gång! (om han inte gick utbildning för C kortet dvs)

over and out!


snigga!♥

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0