DONT BE A MATCHOMAN

min bajspappa är bara bajs!!!!!
han har ju sagt att han vill "börja i rätt ände" när det gäller lägenhet. han har fortfarande inte löst det med banken, så visst, det kanske man ska börja med att göra, men sen då? man måste väl kanske veta hur mycket pengar man måste låna? jag har iallafall hittat en till, som jag garanterat kan se mig i stjärnorna efter! utgångspriset är 235 000, ligger nära skolan och allt, så jag har bett pappa ringa mig i flera dagar, han har inte ringt som vanligt... jag ringde honom och han blev nästan sur och irriterad, han sa att han skulle ringa sen, men det tvivlar jag på. 
 visningen är den 26e. tills dess har han väl fasen hunnit prata med banken? jag fattar inte vad det sitter i!!!!! han ska väl förfasen inte erbjuda sig att köpa en lägenhet om han inte vill/tänker göra det? man får ju en del falska förhoppningar. 

nog om det! jag är bra sugen på mitt körkort nu! jag vill verkligen göra det, men jag känner mig inte så redo när det gäller teorin, men jag fattar inte hur man ska få allt att fastna? man kan ju inte lusläsa boken heller, då kommer man ju ingen vart för man blir ju döless och helt ointresserad efter typ två sidor. 
prov måste jag göra. men körkortonline har ju bara samma jävla frågor.. så dom kan man ju utantill vid det här laget. jag behöver ju inte ens läsa hela frågan eller hela svaret längre. det är väl 3 eller 4 frågor där som inte riktigt har fastnat ännu. faserna känns det inte heller som att jag vill göra. jag hade väl bara 20 inloggningar från hemdatorn, sen obegränsat från körskolan, men dit kan jag ju inte åka hur som helst. det är ju BARA 36 mil. 
 känns inte som att jag vill kasta ut mer pengar till inloggning här heller.. kan man inte bara få vinna några miljoner? pengar verkar ju alltid vara problemet i ALLT. vem fan kom på stålar? den typen ska ju ha en smäll.. 

jag sitter iallafall på mitt käääära vandrarhem just nu. poppar MJ och väntar på att klockan ska bli 4, ska gå upp på skolan och träna då! nu jävlar! ;) idrott har jag imorgon och på torsdag också! jag ska då bannemig vara med och visa björne att jag kan! (även fast jag inte vill) hoihoi :D 
 
over and out!

http://www.fastighetsbyran.se/Objekt/?type=search&pageRefId=37&ObjektID=676188
här vill jag bo!!!^

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0