SO FLY LIKE A G6

nu var det minsann ett tag sen jag skrev något här! men skolan rullar på och så.. jaaa..
jag var ju hem i helgen... som jag trodde så fuckade ju alla tågen, men jag kom hem till sist! och på lördagen firade vi sanna som minsann fyllde 18!! :) det var superkul! (iallafall det jag minns.. he-he) och med det så kom ju bakfyllan.... jag var tokbakis hela söndagen OCH måndagen.. och jag har ännu inte fått tillbaka "den rätta känseln" i halsen, kräktes literå.. hä-hä ! just nu känns det som att det är långt bort tills jag tänker dricka igen, men i thailand ska jag minsann gosmutta på allt gott! för på tisdag är det bara EN vecka kvar tills lämnar den svenska kylan och beger oss till thailandsvärmen i två veckor! jag längtar så in i norden!!!!!!

jag undrar hur länge ett smörpaket kan stå framme innan det blir dåligt? det bor nämligen inte bara EN utlänning här just nu. snarare 50, vilket betyder att de två kylskåpen som finns är PROPPFULLA. mitt ynka smörpaket får inte ens plats. kul de..... jag hoppas att dom åker snart! dom stökar ju ner som aldrig förr och det luktar bannemig inte sommaräng här heller! jag måste hitta något eget, snarast! den som vet av någon trevligt trea centralt i falun kan ju höra av sig!!!!!
för mike har nämligen bestämt sig för att bo med mig nu igen ;) hoppashoppas :D

nu måste jag kila ut och kika om jag får plats att göra något att äta!
over and out!

Kommentarer
Postat av: Jaunita

Pizza can be a nutritious snack or meal, but the tasty food often
comes laden with fat and calories. If you don’t, then you
will have to bake each loaf separately. Although the creation of flat bread with toppings resembles a green-onion pancake, it
remains a mystery still whether the history of pizza starts with China.

2013-03-12 @ 02:58:06
URL: http://www.teamrynkeby-blog.dk/?cpage=1&p=1
Postat av: http://www.dropjack.com/

Oregano is a perennial herb which means it will come back year after year, and can get out of control if not properly contained.
When you are baking bread, you can raise the bread dough
in the cold oven and then just turn on the oven to the correct temperature once the bread is
raised. Cover pizza with the sausage, bacon and scrambled eggs.

Postat av: Ken

taco seasoning mix1 cup cooked pinto beans1 pizza dough, (I used homemade)cornmeal2 cups co-jack cheese, plus additional for
servingcrushed taco Doritoes tortilla chipsyour favorite salsa (I used homemade jalapeno salsa)Brown beef and drain.

The grill unfortunately is a risky place to cook meals,
and also the griddle can be a great present towards the
wellbeing aware. The stone is easily cleaned with warm water, scraping off any pizza remnants with a spatula.

Postat av: extintores

Thanks , I have just been looking for info about this topic for a while and yours
is the best I've discovered till now. However, what concerning the bottom line?
Are you sure about the supply?

2014-12-12 @ 23:58:40
URL: http://xn--sealamientos-bhb.com/
Postat av: globos de cantoya

Whhen I oiginally commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox aand now each time a comment is added I get several e-mails with the same comment.
Is there any way you can remove people from that service?
Cheers!

Postat av: Mike Brosman

go here for the greatest DIY clock kits anywhere

2015-06-05 @ 08:28:10
URL: http://clockparts.livejournal.com/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0