ATT VIN O SPRIT O SAAB O VOLVO INTE ENS ÄR SVENSKT

god morgon! jag har lite ångest. jag ska åka hem idag och som ni säkert redan vet är det ju värsta snöovädret! jag ber till gudarna att tågen rullar på som dom ska. jag orkar inte med något jävla tjaffs, förseningar och inställningar. jag fixar det inte. jag vill hem!!!! jag saknar mina nära och kära, PLUS att jag ska hämta ut iphonen jag beställde för en vecka sen! :D jag som sa; våga vägra iphone.. det sket sig ju! haha!!

jag har iallafall sovit hos amanda inatt för att jag blev utkastad från vandrarhemmet igår. det skulle vara fullt i helgen nämligen. men jag har packat över lite grejer i en bag så att jag slipper släpa med mig hela resväskan! kanon de :)

tåget SKA gå 10.35 och jag hoppas att det gör det också! hemhemhemhemhemjagvillhem!!

sanna blir ju 18 imorgon också! så jag ska minsann på kalas! :) fast om jag ska dricka, det vet jag inte.. jag har liksom ingen lust att vara bakis på söndag när jag eventuellt ska till marris som fyller 19 på måndag, men då är jag ju inte hemma för att komma och gratta tokan! som jag saknar alla!! jag fattar inte vart tiden tog vägen? nyss var jag 15-16 och var ute med mina vänner på hyss, och nu då? ingenting? jag har många nya fina vänner, men jag saknar ju också dom gamla goda tiderna. man fattar inte att tiderna förändras förns det är för sent.. det är förjävligt.

nu ska jag inte babbla bort hela morgonen, måste borsta gaddarna och börja göra mig redo!
håll tummarna för att mina tåg går som dom ska!!

over and out!


Kommentarer
Postat av: Tess:)

sv: jo det är klart jag längtar efter dig :(

2011-02-11 @ 10:18:24
URL: http://tesshammarstedt.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0