when the dead ships dwell

S K Ö N T med jullov dårå???? det är nog det bästa med att fortfarande gå i skolan, alla dessa underbara lov!
här hemma i grycken har (ja det är väl lika bra att säga som det är) Jocke varit superduktig med att städa och packat medans jag har slagit in de sista julklapparna och packat mitt. just nu håller han på att laga mat mitt hjärta!
Ikväll: ska jag försöka hinna med så mycket att jag inte vet hur det kommer gå! jag ska färga håret, åka och träffa upp min klass som ska ut på krogen ikväll, duscha och ja ni vet.. själv hoppar jag drickandet ikväll av två enkla anledningar, jag har inte ett lortöre och jag åker ju hem imorgon så jag känner inte för att sitta bakfull i bilen i 3,5 h. h3h3h3h3.
men som jag saknar alla där hemma! det ska bli så attans skönt att få åka hem. DOCK vet jag inte hur jag ska klara min första julafton UTAN min kusin :( hon har dock lovat att komma upp på juldagen, men jag vettefan om det duger alltså.. ;)
ja jaa, hjärntorka!
over and out!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0