WHEN I LOOK INTO HER EYES

jag stinker rök! jag och anni har nämligen varit ute i kylan och grillat korv! gott gott! mitt huvud värker lite också, jag borde vila lite, men då finns risken att jag somnar och när jag sen har vaknat kan jag inte sova i natt.
 jag har nu skaffat mig numret till leffes lack. tänkte ringa dit imorgon och höra om det är ok att man kommer på praktik en vecka! 
 det var någon som sa något om bollsta billack också. det lät ju faktiskt intressant men jag vill gärna slippa resan. visst det är inte långt men det kostar ju. hade jag haft busskortet kvar så hade det ju varit kanoners, men nu får jag ju stå för allt själv. därför vill jag ha en praktikplats hemma i stan. :) men jag tackar så mycket för tipset! :)

dagens mest hårresande: jay smith - black jesus & kurt nilsen mfl. - hallelujah!!!!!!

over and out!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

haaallå?

jag vill veta hur det går för dig där nere?

när kommmer du upp??<3

2010-09-26 @ 14:57:44
URL: http://nathaliemariamichelle.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0