TOO MUCH IS NEVER ENOUGH

vilken helg! fredagen började med att jag fick tinner i ögat. AJ! sen när jag skulle hem så hade jag en 600 kilos väska, + en 400 kilos påse, + handväskan, datorn och en handväska till. det var inte de lättaste att ta sig fram med i och ur tåg vill jag lova...
jag skulle ju byta tåg i gävle, då säger dom att tåget är försenat i en halvtimme. ahaaa tänkte jag, visst. sen blev det snack om att det var ersättningsbuss till sundsvall. KUL!? nej.
efter ca 45 minuter ropar dom ut att tåget mot hudiksvall och sundsvall var på ingång. ?????
aaarå, men jag klev på mitt tåg och såg att någon sliskig typ har tagit min plats och jag fick STÅ ända till söderhamn.
men jag kom hem, och jag överlevde, det är huvudsaken!

igår var det fest hos danne. det var trevligt! dock sög krogen som aldrig förr..

nu sitter jag hemma hos jimmy och väntar på att parlamentet ska börja.
 och imorgon har jag praktik ute på sundsvallslacken i kvissleby. jag vet inte vilken tid jag börjar eller vart det ligger.
det blir intressant och se hur det kommer sluta. 

over and out! 

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0