THIS IS

jaa jag hade finbesök för en stund sedan, nathalie♥ och joel var hit en sväng, vilket var mycket trevligt:)

jag har så lite att göra att jag måste skriva ett till inlägg idag. jag har nu mailat på en lägenhet i falun och hoppas på att få svar så fort som möjligt.
 jag måste ringa pappa också, säga att jag måste få ta hans dator! hur ska jag annars kunna komunicera med omvärlden? det är väl det minsta han kan bidra med känner jag, datorn och internet. för han kommer ju inte betala en spänn till mig. bara att jag får underhållsbidraget, thats it. tur att jag har en mamma som vill vara lite mer inblandad! hur hade jag annars klarat mig?

jag vill åka in till stan. jag måste lämna tillbaka busskortet också, då tjänar jag ju en hundring iallafall.
jag som är riktigt kass på att hålla i pengar får mig nog en rejäl läxa nu när det är dags för flytt. jag ska nämligen klara mig på ca 4000:- i månaden. hyran går väl minst på 3000:- så det kommer bli tungt, men fan vad värt det de kommer vara när jag är klar! helt underbart!
 jag hoppas att jocke hittar jobb där nere också. annars blir det ännu mer tight. jag kommer aldrig mer vilja ha makaroner & korv, nudlar, jaa nivet, sånt som jag kommer vara tvungen att äta, fast å andra sidan kanske jag tappar kilona jag vill tappa också, jag har ju lite att ta av så att säga, så jag klarar mig nog ;)

over and out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men gumman, klart jag är glad för din skull, men alla bara flyttar nu och snart får man aldrig mer se dom. Det säger bara poff så är alla borta..:(

älskar dig vännen och jag hoppas självklart att det kommer gå bra dom här två åren! du är modig som ens vågar flytta, jag skulle nog aldrig våga jag är för feg :]

2010-09-09 @ 18:21:32
URL: http://nathaliemariamichelle.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jo det har du nog rätt i, kanske! :)

men man pratar väldigt mycket om vad man vill men om man vågar det är en annan sak. :)

hahah flyttar ner till söråker (Y)

japp, du ska bli tant ida så bäst du inte missar något ;) 15 april smäller det!! :)

2010-09-10 @ 11:27:22
URL: http://nathaliemariamichelle.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0