SWEET CHILD OF MINE

åhh, då har min älskling precis åkt ;( tråkigt, jag saknar honom redan. men vi ses igen till helgen! då åker jag hem till härnta!! ägigt värre.
 anni kommer iallafall hit snart och håller moi sällskap! det blir nog kanoners!
idag har vi inte alls gjort mycket. pantat burkar/flaskor, handlat lite och varit i studion. det har varit mysigt, bara för att jag fick vara med joakim igen! allt med honom är mysigt! HIHI! :)

och imorgon blir det åter till slipandet och spacklandet. fyfan alltså.. det känns inte som att helgen har börjat än ens en gång! fast å andra sidan är björn inte på skolan mån-ons så jag antar att vi kanske får ha lite fler + längre raster. det kan ju behövas, inte minst för fötter och rygg!
 jag har kaaaanske fått tag i en lägenhet också. fast just för tillfället var det en snubbe som hade lånat den. hoppas att han sticker illa kvickt. eller iallafall tills den första okt. annars vet jag inte vart jag ska ta vägen liksom? kan ju inte bo här hur länge som helst heller.

yeah whatever, over and out!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0