NO MATTER HOW I TRY

körkortet ida, KÖRKORTET!!!! nu är det fan dags att sätta igång på riktigt. det har jag sagt till mig själv i flera dagar, till och med veckor, men nu måste det bli av. tar jag det inte nu på en gång kommer jag aldrig göra det. det känns ju förjävligt. det är ju så satans tråkigt bara. men jag antar att det är värt det i slutändan.

jag har haft en ganska, annorlunda morgon kan man säga. dagen har väl inte varit så rolig i sitt hela allt, men nu ska jag snart få åka hem, eller till någon annan, jag vet som inte ;p

jag kände att jag inte skulle hinna till bussen i tid vid busshållplatsen jag VET att bussen stannar på så jag tänkte, jag testar den som ligger alldeles nedanför mig. jaa jag väntade, och väääntade. tillslut kom bussen, saktade in och då tror man ju att den ska stanna då kanske? men ICKE! busschauffören glodde på mig medans han saktade in, sen åkte han förbi? jag tänkte, "oooooooookeeeeej???......"
så jag smsade min lärare och berättade att bussen hade åkt förbi mig och att jag tar nästa buss som går 10.56. nä då skulle vi sluta halv 12 idag av någon anledning. så det blev inte mycket skola för mig idag tyvärr.. 

nä, ska nu ta och packa ihop farsans computer och göra mig klar för att åka hem.

see you, lovers AND haters!
over and out

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0