LIFE IS FULL OF SURPRISES

det har börjar sjunka in nu. jag har ringt härnösands gymnasium ang. inackorderingsbidrag. jag vet inte vad jag ska göra mer nu, mamma kunde du inte ha varit hemma med mig och hjälpt mig!?!?!? . hoppas att hon kommer hem på lunch idag så att jag kan överlasta lite på henne. det var säkert massor jag glömde fråga honom om, han på hsns gymn.

fasen vad plötsligt allt kom. min lärare frågade mig igår, "men vill inte du gå lack?" "joooo" svarade jag, och tänkte hur vet han? jag har inte talat om något för honom om vad jag har sökt osv.
jag berättade sen allt, att jag inte hade fått svar överhuvudtaget och att det var någon som ringde mig förra veckan men ringde aldrig upp. då sa han att han skulle prata med rektorn. sagt och gjort, tommy kom sedan och ringde till skolan åt mig och förklarade hur det låg till och jag fick prata med tanten sen.
"jaa det kanske kommer med lite kort varsel och jag är orolig över hur du ska hinna med att fixa bostad, men kan du komma på måndag?" "ööhhh... jaaaaa det kan jag väl" . "bra! då ska du vara på mitt kontor kvart över 8 på måndag så ska jag visa dig lack osvosv."
det är väldigt överväldigande vill jag tala om. jag vet inte vart jag ska börja, vad jag ska packa. jag vet ingenting! lite frustrerande är det ju.. men vad gör man inte.

jag måste kolla blocket, lägenhet kan ju vara bra, eftersom att jag ska bo där i två år. inte sant?

over and out!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0