I'M SO EXCITED

frillan är klippt, resan till krabi - thailand den 1 - 16 mars är bokad, det enda som fattas är nu mitt falun-liv. OM det blir av dvs. och jag hoppas verkligen det!

nu sitter jag bara hemma och väntar på lite käk. morsan min ska sno ihop schnitzel! (stavning?) jävlar vad gott det ska bli! idag har vi fått våran första hemläxa också, jag som ääälskar hemlexor. den ska vara klar tills på fredag och är om motorteknik. tur att jag har en motorgubbe hemma som kan hjälpa mig med det. 

jag måste fan i mig ut och köra lite i helgen! kom till mig körkort, kom till mig.  

over and out!



jag har köpt mig en döskallering idag också, NOTERA!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack stumpan :D :D :D <3 <3 <3

2010-09-03 @ 19:12:12
URL: http://nathaliemariamichelle.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0