I LOVE THE WAY YOU LIE

jaaahaa, nu har jag precis bäddat till i sängen i mitt nya hem för den här veckan. jag har ju iallafall inte mer än 200 m till skolan härifrån, och det är ju bra. så nu har mitt liv tagit en nystart, in i vuxenlivet bara!

det är konstigt ändå, hur mycket ens mamma betyder! hon och jocke åkte för ca en halvtimme sen och jag saknar dom redan!! jag måste erkänna att jag fällde en liten tår när dom hade åkt!

jag är fan 36 mil hemifrån, helt ensam! scary tanke ändå. men fan vad glad jag är, att jag ska få göra det jag vill! det kommer bli ännu bättre när jag hittar mitt eget och inte behöver bo i nån jävla flyttkartong. hoppas nu bara att jocke hittar något jobb så att han kan komma ner snart!

jag har precis avslutat ett 20 minuters samtal med min far också. det var ju trevligt att han ringde må jag säga. tom han tycker att det är kul att jag har flyttat och ska få göra det jag vill!
min bror är glad han med! han sa "hade jag kunnat leva om mitt liv hade jag gjort precis som du, flyttat härifrån!" jag blir så glad av att jag blir stöttad av alla till 110%, helt underbart!

jaa, jag skriver väl några rader imorgon om hur det har gått.

over and out!
ps. jag kommer inte kunna sova inatt. ds.

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0