GET BACK, GET BACK

åååhh hörrni! det är slut på den första skolveckan, SKÖNT! det har varit riktigt kul faktiskt, men jag tänker sova fetut imorgon, och på söndag med för den delen! joakim kommer hit ikväll, hihi mysigt värre :) sen låter det som att vi ska på krogen en sväng ikväll också, med miken ;) haha, jag måste berätta, vi gick dit i onsdags, aa men bara för att kolla läget och för att ha någonting att göra, och mike blev ju gaaanska full ja. han vägrade åka med oss när vi skulle hem, bara det att när vi precis hade lagt oss ringde han och sa att hans bil hade blivit snodd. aamen gubben, du har ju inte en någon bil? säger jag. JOOO!!! JAG HAR FAN TRE STYCKEN, och nu har nån jävel snott min bmw. min bmw skyline! alltså, HAHAHAHAH!!!! den skulle jag vilja se, en bmw skyline. hur fan ser en sån ut? kan NÅGON tala om det för mig? haha :D fan vad jag skrattade. aaahh, det var roligt :)
"skratta å ha roligt äre bästa jag vet".

köttfärssås på burk! (y) iloveit!

over and out,

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0