EARLY MORNIN'

jaaa!! idag har jag visst namnsdag! deni!
jag har slipat och spacklat idag med. det börjar bli lite boooring, men snart är det klart!

jag och anni har varit ute och käkat på en grekisk resturang nu ikväll och det var trevligt, riktigt trevligt :) sen tog vi en liten vända på stan för att kolla hur det ser ut oså. efter det åkte vi hit och snackade lite, kollade lite grejer på datorn och nu har hon åkt hem. eller aa "hem". haha!

just nu är jag INTE trött, men går jag inte och lägger mig snart kommer jag vara D-Ö-D imorrn. ääääähhh, skitsamma! jag ska bädda ner mig iallafall.

godnatt!
over and out!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

det måste kännas ensamt gumman :(

men jag finns ett telefonsamtal bort och det vet du.

Jag har tid 24/7 eftersom jag ändå ska plugga hemma och har ingen lärare som säger "stäng av mobiltelefonen under lektionstid" älskar dig!

2010-09-15 @ 10:34:31
URL: http://nathaliemariamichelle.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0