CAN I PLAY WITH MADNESS

ALLTSÅ DET FINNS INTE PÅ VÄRLDSKARTEJÄVELN!!!! jag kom in, JAG KOM IN!!!!!!!! jag börjar i falun på måndag, jag råkar vara världens lyckligaste just nu!!!
åhhh, min telefon ska gå glödhet imorgon, ska ringa skolor och hittan&dittan. fyfan vad bra det kommer bli! hoppas jag!!!!

det finns vissa som hatar mig för det här, NATHALIE & FANNY, men vet ni en sak, jag vet att ni innerst inne är glada för min skull och jag kommer ändå alltid finnas för er, även om jag är 36 mil bort. hjärta er!!!♥
(och glöm inte att det finns bussar!!! även bil eftersom att jocke ska med!)

jag är för glad för att skriva mer. jag uppdaterar när det har gått in.

over and out loveeeeeeeers!!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

happ, du valde den där jävla linjen före mig, men okej då vet jag. stick du bara vill aldrig mer se dig :'(

2010-09-08 @ 21:24:40
URL: http://nathaliemariamichelle.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0