BUT THE KID IS NOT MY SON

då var första skoldagen avklarad! alla tvåor har APU från idag och tre veckor framåt så det var bara jag och en tjej till där, Anni som är vuxenstuderande som också började idag. det var trevligt att ha någon att snacka med. sen är det ju bara bra att jag får lite extratid så jag hinner ikapp.
 det har slipats, spacklats och åter slipats idag iallafall! det är skitkul! hoppas bara att jag klarar lungtestet! jag har ju ansträngningsastma och jag hoppas verkligen inte att jag ska behöva sluta bara för det. hoppas inte att ångorna och det påverkar astman heller. jag vill verkligen vara kvar! jag vill, jag vill, jag vill!

tro om man ska ta och gå ut och röra lite på fläsket. kolla in stan, eller iallafall springa upp på volvo och köpa saft eller något, annars får jag ju liggsår! jag har förövrigt aldrig sett att en biläffär har en liten närbutik. det var något helt nytt för mig, jag menar, Hej! vi säljer volvo här, men om det är något som fattas hemma i kylen har vi också en liten närbutik här! haha.. nä men jag gillart!

i'm out!



linn gjorde en fin bild. hahaha älskarna ♥

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0