YOU MAKE ME FEEL LIKE

god afton mina läsare! (om jag ens har några trogna utom min mamma, linn & natta dvs..) HE-HE

jag har precis kommit tillbaka från en lägenhetsvisning :) lägenheten var helt OK . kanske inte drömlägenheten eller så, men den duger helt klart om man målar/tapetserar om osv! :) det kan nog bli kalas! (om pappa nu denna gång tänker lägga ner lite energi dvs..)
amanda följde med mig också! först var tanken att vi skulle på kupolen i borlänge, men det vankades lägenhetsvisning ist :p

idrotten idag var lugn! vilket var skönt, med en mjukstart! vi fick göra vad vi ville. jag och jimmie ville ha avslappning, men den varade ju inte så länge. så vi spelade 21 ist. efter det ville han vara med och spela innebandy så jag satte mig med julia och kollade på! :) lika brade!
MEN jag tror ändå inte att det är bra att jag är med på idrotten, det var nämligen TVÅ som gjorde illa sig rejält!
en tjej (estetare) pajade nästan knät när hon hoppade studsmatta och frida fick något åt revbenen när hon flög över sarjen och fick åka ambulans från idrotten. (dock var det en lugn tur och inte med några blåljus eller nått, men det gick nog inte allt för bra.) jag tror att jag måste skicka ett sms till henne och höra hur det är. stackarn. hon som ändå är jävligt tålig vad jag har märkt under min korta tid här.



jag saknar dig, min fina, fina vän! jag älskar dig, nathalie!

over and out!

Kommentarer
Postat av: nattzen

Naw, I love you too honey, veery verrry muuutch<3

2010-11-25 @ 22:46:23
URL: http://nathaliemariamichelle.blogg.se/
Postat av: sandra

hahaha, käften ida!!!!!!!!!

2010-12-03 @ 17:07:44
URL: http://sandrrahelenee.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0