ONE LAST HOPE, TO RISE AND BRAKE AWAY

fan vad mätt jag är! bläää..
jag gör
iallafall ingenting alls just nu. jag bara ligger i soffan.
när jag gick och handlade skulle jag köpa en duk till mike på konstnärsbutiken, men jag hittade inte dit! det var nog inte så konstigt eftersom att jag gick på fel gata. haha! jag gjorde iallafall misstaget att ta på mig uggsen när jag gick ut. = blöta fötter. fan vad jag avskyr slask!! jag var ledig idag och sov till halv 3, ångest! jag trodde att jag skulle dö! nu ska jag och mike gå bort till jalla jalla och köpa chips och dipp! MMM!!

jag har iallafall hittat ett citat jag gillar! citatet kommer från Megan Fox och lyder så här;
"Everytime i get another tattoo,
it's a little F-you to anyone
who told me not to"

over and out!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0