MER JUL, GE MIG, MER JUL

jag känner för att skirva ett inlägg till, bara för att jag har så tråkigt!

jag blir som ett litet barn igen nu när det vankas jul! det är inte det att jag längtar efter alla paket eller så, min önskelista är väldigt kort i år, men jag antar att den bara blir kortare och kortare för varje år som går!
 som jag sa så är det inte paketen jag är ute efter, utan stämningen, sällskapet, den äckligt goda maten man får proppa i sig hela veckan efter jul eftersom att det blir så mycket över. fantastiskt mysigt! :)
ni ska iallafall få se min önskelista för i år! :) (så ni vet vad ni ska köpa! ;))

1. Ipod nano
2. scrubs!! (säsong 4 och uppåt)
3. presentkort (på IKEA eller någon annan sån affär där man kan köpa saker till hemmet)
4. pengar

jaa, jag antar att det var allt.
men fasen va gott det hade varit med godis och JULMUST!
synd bara att plånkan säger nej.

over and out!


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0