IT DOESENT MATTER WHO'S WRONG OR RIGHT

jaa, jag skriver väl ett kort inlägg till då.. H3H3!!!!!!

jag kom "hem" från skolan kvart i 9 och har sedan dess duschat, klippt naglarna, kollat facebook och nu ska jag bara poppa musik och försöka mig på lite plugg. vi har nämligen prov i samhälle till veckan, men jag ska fråga om jag kan få göra det på fredag ist och vara hemma hela veckan. sen har vi idrottsprov snart så jag ska väl läsa lite sånt med. imorgon ska det bli min första idrottslektion sen... haha! nian tror jag! fan vad slut jag kommer vara! har ju verkligen ingen kondis kvar. men jag ska försöka äta bättre och börja gymma/simma när jag har kommit mig till rätta här. med lägenhet oså. det tror jag kan bli kanoners!

Dagens låt: Alter bridge - ties that bind

Dagens frisyr: skitigt i mössa! (men nu är det rent! ;)

Dagens smink: som vanligt, NOLL

Dagens klädsel: jeans och hoodie

Dagens händelse: jag fick onda ögat av björn :( (jag tror att jag gjorde lite galet i tvättgrejen..)

Dagens planer: försöka plugga och sova!

Dagens vill ha: pengar, as always!

Dagens saknad: joakim, tessan, natta, nettan, mamma, linn, robert, ja u name it, alla där hemma!

Dagens drog: snozz

Dagens finaste: hm.. inte björne iallafall :(

Dagens måste: plugga & sova

Dagens dricka: vatten&kaffe

Dagens köp: inte ett skit

Dagens mat: korv, korv och aa.. korv.

Dagens kärlek: joakim! fast på distans :(

Dagens mående: bra! fast jag får lite ångest över onda ögat :(

over and out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det vär ett jävla gnällande här tycker jag ;o jag är kankse inte bäst på svenska :( buhubhubhuu :(

2010-11-25 @ 18:46:56

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0