I MAKE IT HOT WHEN I PUT ON A SHOW

ja jag har varit väldigt dålig på att blogga nu mendans jag har varit hemma, men jag har velat ta ikapp så mycket med många, dock kan jag inte säga att jag har gjort det heller, men jag iallafall varken haft tid eller lust att blogga. jag är iallafall tillbaka i falun town nu. rullade hit igårkväll och jag bor med mike den här veckan. treeevligt med lite sällskap må jag säga.

jag gjorde halkbanan igår, och jääävlarrr va kul det var!! man blir ju lite taggad till att skaffa sig dedär körkortet nu igen! nnnnnice de!

ja tänkte att jag skulle ta mig en snabbdusch nu och sedan gå ner på stan en sväng, handla lite. dock vet jag inte hur jag hade tänkt mig denna månad. jag har ca 900:- ..... jag kommer inte att klara mig, jag antar att jag får kika in på sparkontot.. jag vill inte, jag har redan slösat bort tillräckligt därifrån. men måste man så måste man..

mike kom med en jävligt bra ide igår, det skulle bli jääävligt kul om det blev så, för jag är stenhårt på!!!
han frågade om vi inte skulle leta en trea och bo tillsammans! jag tyckte att det var skitbra! det finns ju nästan inga ettor här, och en tvåa har jag inte råd med ensam. så varför inte hitta en trea för typ 6 i månaden och dela? han är nog lite smart ändå, den där mike :) visst har jag funderat på att ta och dela, men fan vad mycket roligare det är att göra det med någon man känner, så det är sååå jävla taget alltså! :D

duschen ropar!
over and out!


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0