I DONT WANNA BE THE REASON WHY

gooooood eftermiddag! jag tänkte att jag skulle ta och skriva ett inlägg nu när jag ändå sitter vid datorn.
jag ska nämligen stanna i skolan till 20.00 idag. det är öppet hus och då fick vi tillfälle att göra klart våra flaggor, vilket är TOPPEN! så den chansen tar jag, deeet är taget! :D

jag har precis haft svenska och snart börjar engelskan. vi ska översätta någon text så det blir väl till att sitta kvar här tills texten är översatt! de ni!

Låt oss alla denna jul stoppa en mistel i bakfickan så att alla som har problem med oss kan kyssa oss i röven!
(jag hittade den hos nathalie) mohahaha, jag fastnade stenhårt för dendär!
så nu vet ni vad som väntar, ni som tycker illa om mig! ;) HÖ-HÖ

jaa men jag antar att det var allt för denna gång.
over and out!




Kommentarer
Postat av: Nathalie

den är myyycket bra ;)

2010-11-24 @ 17:56:57
URL: http://nathaliemariamichelle.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0