I CAN'T WAIT TO HEAR YOU SCREAM

fyfasen vilka godingar jag kom på att jag ville höra! misfits - scream, det var jag och sandra det! och sara löfgren - starkare. jag söker förövrigt socialt sällskap. min roomie för denna vecka har nämligen slocknat. snarkar gör han också! jag pratade med honom för typ 2 min sen, sen helt plötsligt hör jag hur det börjar snarka nere på golvet där han satt. MOGEN KILLE! men det gör inget, jag väcker väl honom snart ;D sen så fick jag ju min underbara tatuering igår, så han kan väl få sova en stund till.
jag har iallafall fruktansvärt tråkigt. är sugen på något gott, men nej! plånkan ropar nej.

imorgon ska det städas här, det ska städas som attan! inte för att vi har skitat ner något just, men det gör man väl om man har fått låna någons lägenhet. men jag har ångest. vill inte vill inte vill inte tillbaka till vandrarhemmet. jag hatar det! jag känner mig långt ifrån hemma där.
nää, no more complaining.

over and out!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0