I CAN SEE IT IN YOUR EYES, THERE IS SOMETHING

jag försökte blogga för någon timme sen, men det ville inte alls. det gick varken att lägga upp bilder eller att publicera så jag gör ett nytt försök nu! (inte för att jag minns vad jag skrev i det förra inlägget men..)

jag har iallafall precis gjort mig klar för att sova! borstat gaddarna, smörjt tatueringen.
jag har fasen varit duktig idag! jag har precis tagit min tredje snus på heeela dagen, fattar ni?, treeeedje!
det gör jag av ekonomiska skäl. nu har jag 10 kvar som jag ska klara mig på imorgon. det lutar åt att jag får springa upp på volvo innan skolan på torsdag för att köpa en ny dosa!

jag har precis varit lite kriminell också. jag snodde åt mig 4 hårdbömackor med skinka som pålägg! haha!, gratis är gott ;) nee men jag höll på att hungra ihjäl och hade ägaren till mackorna varit där hade jag säkert fått ta om jag hade frågat ändå :)

nu var det tänkt att jag skulle försöka sova efter mitt lilla bloggande. jag hoppas att det går bra, jag börjar känna mig lite trött.

jag har iallafall ett problem när det gäller mitt hår.
jag tror att jag har bestämt mig för att färga det mörkbrunt. (jag kan ju alltid gå tillbaka till det röda senare om jag skulle sakna det, vilket jag kommer göra. det gjorde jag iaf sist) sen så har jag lite problem med hur jag ska göra med min sidecut! (eller lillfrillan som jag kallar det ;) .. jag gillar den, men saknar ändå håret på den sidan. + att det blir så jävla fult när det håller på att växa ut. hm.. det är besvärligt. så ni får gärna dumpa en kommentar om hur ni tycker att jag borde göra.


tessan, jag & en halv joakim på halloween, men vad tess gör här, det kan jag inte svara på..


nasty? ;) min hårfärg passade iallafall till outfiten. vi hade röda strumpbyxor också!

goodnight!
over and out!


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0