FIREFLIES

detta inlägg är till min mamma, som troget läser min blogg!

mamma, jag vet att du tyckte att tatueringen var fin och att du kände att det var din plikt att bli lite arg.
jag kan komma på 1000 saker som du skulle använda som anledningar till varför jag inte skulle ha gjort den.
jag kan också tänka mig vad du kommer att säga när jag kommer hem och ska visa den för dig. "men behövde du göra den så stor!?" och ja mamma, det behövde jag. jag kommer att göra en till, och jag vet att du kommer tycka att min baktanke är fin!
jag gör somsagt två rosor för mina två syskon. det är något jag aldrig kan ångra, för jag kommer alltid att älska dom av hela mitt hjärta, det vet du om. du har ju själv en syster. jag vet ju att ni har en "liten tvist" just nu, men du älskar henne inte mindre för det.

så min kära mamma, jag älskar dig och du har inget annat val än att älska mig tillbaka, oavsett vilka tatueringar jag gör, så puss på dig, min underbara mamma! :) hihi


(mamma och jag på min bal i 9an!) :)
it's unconditional love all over!
i love you!♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, du vet hur en slipsten ska dras du...... Älskar dig gumman!

2010-11-15 @ 10:51:41
Postat av: nattzen

detta är en kommentar till ägaren av bloggen, ida sundström pettersson! Hur går det med uppdateringen? det ser ut att gå ganska så trögt. Vi ville bara påminna dig om att du måste blogga oftare innan din blogg bombas med virus! xoxo Tobbe the master

2010-11-17 @ 22:14:32
URL: http://nathaliemariamichelle.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0