I'M ONLY GONNA BRAKE YOUR HEART

toooooodels! det var party på hög nivå igår!=DD jag hade skitkul, och ännu bättre, jag är INTE bakis idag! superkanoners tycker jag, med tanke på att jag brukar vara heeelt färdig dagen efter i vanliga fall. ligga och spy och ha mig, men inte idag inte! ;)

skumt nog så sitter jag i bilen på ok medans grabbarna grus lägger om däcken.
jag ser att batteriet tänker ge upp när som helst dessutom.. det sög ju däremot. ska fan gå in och köpa en korv eller något snart, börjar bli hungrig..

nej men fan vad kul jag hade igår!!! jag och grabbgänget, supermysigt :)
vi satt och spelade hora och bara drev med varandra, hoppas inte att man var allt för dryg bara.
haha nää men fyfasen alltså!!
bilder kommer senare =)!



Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0