I'M IN IT FOR THE PRIDE AND GLORY

tjoooohej!!!!! min födelsedag var toppen! :) jag fick smörgåstårta, umgås med nära och kära och ficka fina presenter!
jag köpte snoooooz med! fast dom legade mig inte på shell....... mindre roligt, men senare langade jag ju cigg ;) då! fick jag visa leg, dåligt kaxig man var dårå, när man la fram leget och visste att man faktiskt fick köpa! det var fan en wuuuuuuuunderbar feelin' ;) ilovedit!

ni ska få veta vad jag fick!

scrubs säsong 3
handdukar
en tårtspade

en MUSTANG!!!!!(dock en leksak ;'( )
en bikiniöverdel

pengar
presentkort på IKEA, H&M och fin inunder!
en kokbok
någon runda öl på krogen ;))
en superfin ljushållare i form av hjärtan som man hänger på väggen
rosor
en ny plattång ♥

kommer jag på något mer så uppdaterar jag! :)

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0