I COULD STAY AWAKE JUST TO HEAR YOU BREATHING

härnösand, vad har det blivit för jävla ställe egentligen?

jag får så jävla ont i magen av det som har hänt.
att veta vilka det var dom blev mördade, att veta vem det var som gjorde det, att veta att man faktiskt har gått på samma skola som dom. att det faktiskt har varit såpass nära och att jag har bott granne med honom. han som gjorde det.

jag förstår verkligen inte varför det blev som det blev, jag fattar inte?
hur kan man göra något sånt som han gjorde? jag får inte in det i mitt huvud.
det är väldigt tragiskt och jag känner ett sånt fruktansvärt medlidande till famijen och andra anhöriga.
jag kände inte någon av dom och tänker därför inte säga något jag verkligen inte borde, men jag får ändå världens klump i magen varje gång jag tänker på det. det är en sån konstig känsla att jag inte ens kan finna ord för det.

jag känner bara för att säga
vila i frid, och jag hoppas att ni är på ett bättre ställe än denna gryma värld.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Bra skrivet stumpan! :)

2010-05-14 @ 21:01:26
URL: http://nathaliemariamichelle.blogg.sen

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0