HEY SOULSISTER!

idag har jag kört som en jävla tok! och fort har det gått, lite för fort ibland, tur att min körskolelärare har lite humor, HE-HE! sen att han kände min bror också, det var ju bra, då kunde vi ju snacka lite skit om honom ;)) haha älskade storebror♥

måste försöka ragga upp någon som är bäst på körkortsfrågor som kan hjälpa mig, måste vara klar med dom på fredag! :o annars blire ingen uppkörningstid före i slutet på augusti om jag inte bokar själv dvs.
jag har sista lektionen på fredag, ska både bli roligt och tråkigt, jag gillar ju att köra omkring och snacka skit med jonas ;D

imorn ska jag slita rövjäveln av mig på skolan! funderar på att göra mitt jävla hydraulikprov också, så att det är gjort. måste bli klart nu i veckan, annars blir IG, och det vill jag ju inte ha... 

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0