YOU KNOW YOU WANNA MAKE ME SHOUT

idag har jag bannemig sovit ut! klev upp kl halv tre! jag kommer aldrig kunna somna ikväll.
jag låg ute och solade när jag hade ätit bruch ;) läste på körkortsteorin samtidigt. ska iväg och sola en sväng i "kärring-grillen" som julle kallar det : D . måste få färg tills på fredag, jag ska ha en svart klänning på mig så jag behöver ju inte se ännu vitare ut än vad jag gör nu.
synd bara att det ska regna en skvätt på midsommar, fast det är väl som det ska då antar jag. midsommar me sitt växlande väder..

imorgon bär det av till sundsvall/birsta runt halv fem snåret.
det blir till att ställa klockan och gå ut och lägga mig i solen imorgon också, jobba på brännan ;) .

jag funderar starkt på att ta och göra något jag har velat göra lääänge till veckan också, om inte mamma kastar ut mig dvs. ta hål i ögonbrynet! alla tycker inte att det är snyggt på en tjej, men jag kunde inte bry mig mindre! jag gör det jag tycker är snyggt, thats it! ;) ska bara kolla med mamma först.. HE-HE!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0