SHOUT IT OUT LOUD

tjenixen!
nu sitter jag här med en kopp nyponsoppa ochen lakritssnurr godis som jag precis tuggade i mig. och jockes mamma ropar KOM KOM så jag får väl ta och traska mig ner strax, ska bara skriva klart här! :D

jag var på stan idag med min lillasyster, inhandlade en foudationpensel, hårnålar och en vit kajal,så nu är mitt nya sminkinköp fullbordat, hatar att köpa smink, dyrt och tråkigt, man kommer ALDRIG ihåg vart pengarna har tagit vägen när man han köpt smink, men tacka vet jag presentkort! (y)
träffade nattaskrutten på stan med! hon var med maja vilket var trevligt! :)

hoppas även på att min kousineee kan göra en nu header till mig ;)

jäklar vad det tjatas nerifrån nu, uppdaterar mer senare, eller imorgon! :)

jag saknar fanny!!!!!! ♥

Kommentarer
Postat av: sandra

skicka bilder/bild to me så gör jag en ny ;)

2010-06-16 @ 18:56:56
URL: http://sandrrahelenee.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0