LIVIN' IN A LONLEY WORLD

gooooood morgon! till er alltså, själv har jag varit vaken sen kl 5 och har inte kunnat somna om! jag som vanligtvis sover till 1 halv 2 ungefär .

sitter iaf här och poppar spotify som bara attan! tessan duschar sedan bär det av ner till stan när vi har gjort oss klara! :) det känns ju superbra att hon börjar bli frisk igen och inte bara ligger i sängen hela dagarna . 
hon kom och räddade mig i morse, jag tänkte att här får ju jag sitta i flera herrans timmar innan någon vaknar, men icke! som tur va var hon uppe med tuppen hon med och kom hem runt halv 8 tiden och kunde sitta och mysa framför tvn med mig en stund : D

igår var vi till pappa, jocke och jag, han ville visa upp sin nya bil han hade köpt. vilket visade sig vara en beatchbug! haha en gul såklart, jag tror att han har en liten "gula bilar fetich" nämligen. först t-birden, sen den hemliga under presnningen (stavning?) och du denna! han sa även att han skulle lacka den gamla lastbilen gul (ford v8 ;)) ) , men jag vet inte om jag tänker tro på det .. min moppe jag fick av honom var gul, han kör ju traktor, dom är ju, som dom flesta, gula. känns ganska coolt. haha!

sitter och hoppas på att gosekusin ska logga in på msn snart så att jag kan skicka bilder till henne! hon ska göra en nu header till mig :) fast hon var ute igår så jag behöver nog inte räkna med det förns 4 - 5 snåret kanske? riktig sjusovare är vad hon är ; )

och BAJSEMMA tog körkort igår...... det känns som att det är dags att börja med teorin nu! idag helst! fast det blir imorgon, ska ju ner på "stoooora" staden med tessan snart. jag äälskar att skjuta upp saker, fastän det aldrig gynnar mig. hatar det!

jaja, ska inte ta upp mer av er tid, här får ni en bild på dagens outfit



outfittan!!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0