JUST A SMALLTOWNGIRL, JUST A CITYBOY

idag har jag sovit ut! det vad förbaskat skönt vill jag lova! sov ända till halv 12! det behövdes verkligen, har varit helt deckad hela veckan. joakim är ensam på jobbet den här veckan och får verkligen inte försova sig, vad gör han då? jo just det, försover sig. men det gick ju bra ändå, han är väl bara människa liksom? han fick ju jobba över istället. till halv 5, sen kommer min bebis hem och myser med mig! :)

idag har det varit brännboll på skolan, och eftersom att våran klass inte hade anmält något lag så skulle vi bara kolla på. GU VA KUL? nej, så jag tog mig friheten att vara ledig idag ;) imorgon blir det bara att städa skåpen och så, hoppas att jag får sluta tidigt, det var tänkt att jag skulle upp till kramfors och titta på jonas student! :D vilket jag borde hinna, men vem vet... lärare.

sedan på fredag ska jag titta på min älskade kusins student, kl ett går hon ut! mycket treeevligt :D

sedan är det SOMMARLOV! och jag hoppas verkligen att vädret tar tag i sig själv, är det såhär hela sommaren blir jag ju galen! skulle jag genomlida den hemska vintern för det här liksom? då hade jag hellre haft vinter en månad till och sedan haft KANONväder resten av sommaren!

therese fyller år på lördag... har jag några pengar för att köpa en present? NÄE! känns ju lite halvilla måste jag säga. men det får vi lösa, om jag köper något senare eller nått. det löser sig, sa kärringen som sket i badkaret!


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0