SOME ARE WEEK, SOME ARE STRONG

SENASTE:

Låt du hörde: Plan Three - The Collision

Film du såg: ööök, minns inte de ja

Mat du åt: Tacos

Kram: Idag, Joakim

Puss: För någon timme sedan av Joakim

Känslan: Glad

Resa: Från stallarna - jocke

Glädje: När Jimmy och jag hade en diskussion om hår på tårna? hahahaha!!!

Dröm: Do not remember

Person du träffade: Therese

Personen du pratade i telefon med: Jocke tror jag

Personen du fick sms av: Pissenisse emol

Gången du åt 7-eleven korv: Ingen aning

Gången du var utomhus: För några timmar sen, stallarna

Gången hela din familj åt middag tillsammans: I...... förra veckan någon gång

Saken du köpte: Snus

ALLMÄNT


Ska bli skoj: SKA TILL FURUVIK PÅ MÅNDAG NÄSTA VECKA!!!! =DDD iloveit, barnslig som man är ;D

Ska inte bli skoj: Att bli utskälld av någon surkärring på jobbet kanske? vet inte

Pålägg som gäller: Nå gott

Önskar jag var bättre på: Att ha närvaron i skolan eller nått i den stilen ;p

Dagens dryck: Cola heeela daan

Vad saknar du: Mycket

Vad har du gjort idag: Varit i stallarna

Brukar du svära mycket: Jooraaa

Hur tidigt stiger du upp: Jaa... -,-

Vad ska du göra ikväll: S-O-V-A-!-!-!

Hur många timmar sover du per natt: Olika

Vem är snyggast i världen: Joakim!!!!!!!

Vad är det för veckodag: Söndag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Jag fick dela den med Joakim!

Favoritplagg i garderoben just nu: Mina jeans med slitningar

Längd: ca 172 cm

Vikt: donno, dont wanna know 

Byter gärna garderob med: oj, många

Byxa eller kjol: That depends..

Senaste utlästa bok: Aldrig fucka upp

Mitt rum kan beskrivas som: röd fondvägg, stökigt

Mig själv med tre ord: glad, ärlig, knäpp

Jag tränar: not...

Jag ville bli när jag var liten: Hellikopterpilot

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0