OH HAPPY DAY

här i uppsala är det typ 400 grader varmt känns det som, fast det är ändå jävligt behagligt jämfört med i helgen.
jag och joakim är nämligen här och hälsar på hans kusin sara. vi kom ner i lördags runt middagstid och har haft supertrevligt hittils! :)

igår skulle det badas, och jag, klantarslet ida hade inte med mig badkläder.. så det blev allt till att titta på, bada fötterna bara, men det gick ju bra ändå! och även fastän det var dom som badade kändes det som att jag var blötast, i svett då dvs... vi paddlade kanot igårkväll också, riktigt kul faktiskt, fastän jag och jocke bara satt medans sara och hennes pojkvän daniel paddlade ;) jag kom inte undan torr efter det heller vill jag lova, vattenkrig i båten ägde rum ett x antal gånger ;) men det var trevligt!


det var meningen att vi inte skulle åka hem förns imorgon eftermiddag, men det ser ut som att vi åker redan ikväll. jag har äntligen fått som jag har velat, ett sommarjobb, i två veckor och det bästa av allt är att jobbet kom till mig och inte jag till jobbet ; D haha det hissar vi med ett tummen upp!! (y) jag börjar på måndag och jag måste in och lära mig allt möjligt nu från och med imorgon tills fredag, från öppning till stängning.


puss och kram nu ska jag mysa med min favoritkille!♥




Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0