I'VE GOT A MILLION LITTLE TRIGGERS AND THEY'RE READY TO BLOW

jag har nog ett nytt favorit band! Plan Three! hur jävla underbart bra är dom inte? alla som gillar Takida kommer gilla Plan Three, det är samma stuk, men ändå aningen bättre, MUMMA!
måste tipsa mamma om dom! she'll loveit!

annars jobbar jag och står i, i butiken Timoteja i lilla Härnösand. Det är iofs nästan bara damkläder och det gillar jag, snälla tanter! fast jag kan ju säga att typ 70% av dom som kommer in är surfitt kärringar! efter en veckas arbete har jag redan åkt på två avhyvlingar, och jag har två veckor kvar! jag har bara haft tur att jag har lyckats hållit mig för att inte snäsa tillbaka, "kunden har ju alltid rätt" nivet.. synd de ibland. men men, dom som beter sig som skit behöver ju inte komma tillbaka! ;) (y) !
jag får förövrigt fyra lediga dagar under mina tre ensama veckor. söndagarna, nu på lördag och måndagen därpå. bröllop förstår ni. i daalarna! :D

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0