I FEEL LIKE I WANNA SMACK SOMEBODY, TURN AROUND AND BITCHSLAP SOMEBODY

igår var jag hos frissan, det är förövrigt första gången jag är nöjd när jag går därifrån. äntligen någon som lyssnar på vad man säger! tummenupp för rut&karl (y)
idag färgade jag håret, skulle bli åt röda hållet men det blev typ lila, ÄH! inte fan bryr jag mig heller, det är inte så noga ; D ..
var också hos synoptik idag, det visade sig att jag inte hade fel styrka på brillorna ändå, det var så lite som skiljde sig sa han, att det var onödigt att sätta i nya glas.
jajaa, får jobba på att ta på mig dom nudå, när jag sitter vid datorn eller läser.
har jag brillorna på mig nu? näe. somsagt, det tål att jobbas på.

tro vad man ska göra ikväll då? jag vill uuuuuut en sväng, inte bara sitta här och glo,
ska se vad jag kan göra åt saken, SES!

fanny, where did u go?


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0