VILLKORLÖS KÄRLEK

tjiiingeling igen!
jag har mailat en tjej som ska få tatuera mig om tid :) jag är rätt osäker på vad jag vill göra och vart,
but i have one on my mind. en tulpan för mamma. det är hennes favoritblomma och jag vill ha något som hedrar henne och visar hur mycket jag älskar henne. fast jag vet ju som sagt inte om jag vill göra den först.
mamma kanske vill göra en med mig någon gång och då kanske vi väljer något för varandra eller nått. jag hoppas att hon vill göra något med mig någon gång! åh, jag älskar min mamma!
inte nog med det så har jag blivit galen i stjärnor! jag vill ha en i örat. fast det räcker inte jag vill ha fler! haha
hittade en fin tulpan, om den ens är en? haha aja






Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0