USE SOMEBODY

känns som att det behövdes en uppdatering nu!
sammanfattning av mina senaste veckor.
min storasyster och bror kom hem efter nyår! det var super kul! har saknat dom så mycket =DD
skolan har börjat och syster åkte hem i fredags. tråkigt men så är det ju.
det roligaste med skolan är ju att jag får träffa gofanny igen! hihih
och i tisdags var jag, jimmy och jocke ner till söderhamn för jocke skulle göra klart sin tatuering som blev hur snygg som helst! så snygg att till och med jag blev nöjd, konstigt men så är det :p
ska ta och fråga jimmy om hon som tatuerade jocke, hennes mailadress så ska jag ta och boka en tid till sommaren, är jääävligt sugen på en nu! =DD fast det är svårt att bestämma sig för vad man vill göra, har så många tankar. fast jag har ju en hel kropp att utnyttja till alla mina små ideer ;) hihi
ska klippa mig på tisdag också, ÄNTLIGEN! sen hoppas jag på att kunna färga håret snart, för det behövs!
brillorna kommer till veckan också. kanske man ska ta och passa på att gå upp och boka något på körskolan snart då. nu när man vet att man inte har lika stor chans att få ont uppe i knoppen ;)
ska lägga ut före och efterbiler på jockes tatuering senare när jag har tagit en bild också så ni får se :)

det får vara allt för denna gång. ska se om jossan har uppdaterat! ÄLSKAR HENNES BLOGG!


Kommentarer
Postat av: Anonym

VI VILL SE IDA UPPDATERA,

VI VILL SE IDA UPPDATERA!

2010-01-15 @ 20:09:23

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0