MIXED

lite längesen jag bloggade nu. jag kände att det var dags för en liten uppdatering nu!
och med det vill jag slänga ut några bilder från jul/nyår/igår, kan ju bli lite kul, kommer säkert andra bilder med, men jag tycker att en del är sötare än andra ;) hö-hö!


allmänt risig bild, men jag bjuppar på den idag bara för att jag är så snäll :)



jaaaa, det ska föreställa mig och min pojkvän dethär. + att det ser ut som att jag har stans största snus och är bredare än satan meneeeee, why not ?



hahahahaha, jocke och patrik, glada som aldrig förr



ÖK! och eftersom att alexandra sitter och tjatar på mig så får jag väl ta resten lite senare då.
POSS HAJ!

Kommentarer
Postat av: nattz

jag tycker du ska slänga upp lite 09 bilder sen sommaren då vi var hos din farfar ;)

wiiooho

2010-01-07 @ 21:59:09

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0