MAN IN THE MIRROR

jag har äntligen köpt en ny telefon!!!! (happyface) det var på tiden, inte sant? haha
jag har klippt mig idag, var också på tiden! luggen har jag inte vant mig vid än, och det vart kort, vääldigt kort, men det växer ju ut igen. (som tur är) haha =DD
har fått en hårfärg av camilla idag också, TACKAR FÖR DEN! =D så det blir väl till att färga håret någon dag i helgen! RÖTT! nam-nam
och till råga på allt så firar jag och joakim 15 månader idag! grattis till oss, yeah! (jag älskar dig, joakim!)


och för er som undrar så går jobbet med brillorna sådär.. får skitont i huvet om jag har på mig dom hela dagen, + att jag blir skityr när jag går med dom ute. men optikern sa att jag skulle börja med att ha dom på lektionerna, när jag läser och kollar på tv osv:) jag behövet INTE ha dom när jag kör bil! och tacka gudarna för det, annars skulle många oskyldiga dö...

HAIDO!!!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0